- szyfr Cezara - za jego pomocą zapisaliśmy treści zadań tekstowych z matematyki (porównywanie różnicowe i ilorazowe)
- Sudomath - matematyczne sudoku, w którym najpierw trzeba wyznaczyć wartości liczbowe liter zapisanych w krzyżówce
- zagadki z kubeczkami
Strony
- Strona główna
- EU CODE WEEK 2018
- ZAKODUJMY WIOSNĘ Z ETWINNING
- INTERNATIONAL SCRATCH DAY
- HOUR OF CODE 2018
- PI & SCRATCH
- PIERWSZA GRA W SCRATCHU
- LĄDOWANIE NA MARSIE
- KODOWANIE Z LEGO
- KODOWANIE OFFLINE
- ZAKODOWANA MATEMATYKA W PARKU
- PIXEL ART
- ALFABET MORSE'A
- CODY COLOR
- MICROSOFT MAKECODE ARCADE
- GRA "WOKÓŁ 17.POŁUDNIKA"
- HACKATHONY
- CODY COLOR
- ZABAWY ZE SCRATCHEM
- LIGHTBOT
- KODABLE
- KODU GAME LAB
- mBOT
- CERTYFIKATY
KODOWANIE OFFLINE
Możemy uczyć się kodowania także bez korzystania z komputerów czy tabletów. Oto kilka przykładów, które zastosowaliśmy w pracy z naszymi uczniami:
Subskrybuj:
Posty (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz